مهتاب مهتاب ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات پرنسس خوشگلم

گفتگوی یک جنین بامادرش

1392/4/6 12:30
790 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلب به نظرم خیلی جالب اومد برای همین گذاشتمش تو وبلاگ

برای خوندنش به ادامه مطلب برید.....

شروع


تا چند وقت پیش نبودم اما حالا زندگی مشترکم را شروع کرم و فعلا برای مسکن رحم را برای چند ماه اجاره کردم........البته به محض تمام شدن مهلت صاحب خانه مرا بیرون می اندازد و تمام وسایلم را هم می گذارد توی کوچه !!!!!!!!!


اظهار وجود


هنوز کسی از وجودم خبر ندارد .البته وجود که چه عرض کنم .هرچند ساعت یکبار تا می خواهم سلول هایم را بشمرم همه از وسط تقسیم می شوند و حساب و کتابم به هم می ریزد.


زندان


گاهی وقت ها فکر میکنم مگه چه کار بدی کردم که مرا به تحمل یک حبس 9 ماهه در انفرادی محکوم کرده اند ؟؟؟؟!!!!!!!!!


فرق اینجا با آنجا


داشتم با خودم فکر می کردم اگه قراربود ما جنین ها به جای رحم مادر در جایی از بدن پدرها زندگی
می کردیم چه اتفاقاتی می افتاد:
احتمالا در همان هفته های اول حوصله شان سر می رفت و سزارین می کردند !!!
کشوی میزشان را از طریق هل دادن با شکمشان می بستند !!!
اگر ویار می کردند باعث به وجود آمدن قحطی می شد!!!
به خاطر بی توجهی تا لحظه زایمان هم سراغ دکتر نمی رفتند و احتمالا در اداره وضع حمل می کردند!!!
اگر بچه توی شکمشان لگد می زد ،آنها هم فورا توی سرش می زدند تا ادب شود !!!


بلوتوث


امروز موقع سونوگرافی هرچی برای دکتر دست تکون دادم که از من عکس نگیر نفهمید،الان حسابی نگران شدم می ترسم عکس هایم پخش شوند چون از نظر پوشش اصلا در وضعیت مناسبی نبودم


بند ناف


امروز همش می خواستم بروم گشت و گذار اما مادر اینقدر نگران گم شدن من است آنچنان مرا با بندناف بسته است که نمی گذارد دور شوم


موج مکزیکی


اینکه بعضی وقتها حسابی قاط میرنم به خاطر امواج موبایل است.مادرم،نمی شود به احترام من کمتر اس ام اس بازی کنی ؟


سکوت سرشار از ناگفته هاست


از بس به خاطر سکوت اینجا عقده ای شدم که تصمیم گرفتم به محض تولد فقط جیغ بزنم تا تخلیه شوم


چندبار مصرف


لابد شنیده اید که یک نفر می رود و از فروشنده می پرسد که آقا نان یک بار مصرف دارید؟و فروشنده میخندد و می گوید مگر نان چند بار مصرف هم داریم؟؟
خواستم بگم اصلا هم خنده دار نیست اینجا هر چیزی که به من برسد دوبار مصرف است


جغرافیای بدن


فکر کنم در قطب جنوب هستم چون در این مدت اینجا همیشه شب است


رخصت



خب کم کم باید گلویم را برای گریه آماده کنم می خواهم برای خروج رخصت بخواهم .

مادرم ممنونم...........دیگر مزاحم نمی شوم


اولین نفس


کمی استرس دارم همین طور که به لحظه خروج نزدیک می شوم قلبم تندتر می زند .همه چیز دارد از یادم می رود و احساس میکنم بعد ها چیزی از اینها را به خاطر نمی آورم آهای من که هنوز حرفهایم تمام نشد..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:19
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید شما میتونید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
پرهام ومامانش
7 تیر 92 10:47
خیلیییییییی جالب بود
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:02
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامی ندا
10 تیر 92 8:19
سلاممممممم خیلی جالب و خنده دار بودددددددددد مرسییییییییییی عزیزم
الی مامی آراد
11 تیر 92 17:29
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین
مامان آنی
12 تیر 92 16:08
خیلی خوشم اومد مرسی زهره جون
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:48
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم -------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟ آپم خوشحال میشم که بیای امشب یا فردا شب پست قرار وبلاگی رو میزارم
مامان مریم
15 تیر 92 17:09
ای جووونم چه بامزه....ن دلم عکس میخواد از مهتاب خوشگلم..


حتما عزیزم دراولین فرصت
رنگارنگ
17 تیر 92 23:16
سلام خییییییییییییییییییییییلی جالب بود واقعا ایده ومطلب جدید وجذابی بود
دوست
23 تیر 92 13:30
سلام ممنون میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید www.pardisan22.niniweblog.com
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 1:37
خاله جون مهربون برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 403 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای برسام رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیای وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت خاله جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادت نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 1:41
در این متن قسمت بلوتوثش که نوشته تویه سونوگرافی و ..... کار برسام من خیلی جالب بود تویه سونوگرافی برای تشخیص جنسیت که رفتم نمیزاشت دکتر ببینه جنسیتش چیه مدام میچرخید و پشتش رو به دکتر میکرد آقا برسام نفس منه دیگه پسملم خجالتیه و خیلی خیلی با حیاست
الناز مامان بنیا
31 تیر 92 15:25
زیبا
مامان وندا
1 مرداد 92 16:47
سلام ممنون که همیشه بهمون سر میزنید...عزیزم چون سرم شلوغه فعلا نمیتونم زیاد به دوستام سر بزنم اما به زودی میام و وبتو زیرو رو میکنم خصوصی هم داری عزیزم
گل مهتاب
6 مرداد 92 13:36
کلا همه مهتابا یه چیز دیگند. چه تصادفی اسم من مهتابه اسم مامانم هم زهره
هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 14:40
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد عید سعید فطر بر شما مبارک
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 13:02
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
مامان مریم
29 مرداد 92 18:29
کجایین عزیزم؟
مامان کیان کوچولو
30 مرداد 92 17:51
عزیزم وبلاگ ما با عکسای تولد کیان کوچولو به روز شده با حضورتون خوشحالمون کنید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 5:10
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$ سلام نازنینم با سه تا پست جدید اپم پست ثابت و حتما مطالعه کنید مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم پست تولود ایلیا و رفتن عروسی
مامان مریم
16 شهریور 92 12:03
روزت مبارک پرنسس مهتاب


مرسی عزیزم.....
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 شهریور 92 5:39
سلام کجایی نگاهی نیم نگاهی عکس جدیدی اخه چیزی
مامان مریم
17 مهر 92 16:47
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند! مهتاب قشنگم روزت مبارک
پرهام ومامانش
23 مهر 92 22:37
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم مبارک باد عید قربان، نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 22:35
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 15:15
خیلی وقته پست جدید نزاشتی هااا نمیگی دلمون تنگ میشه عزیزم با پستهای جدید اپم خوشحال میشم تشریف بیارید رمز خصوصی گذاشتم برات