مهتاب مهتاب ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات پرنسس خوشگلم

نظرات (3)

مامان روشا
20 آذر 91 10:13
چه مهتاب بارونی شده وبلاگت با این دختر ناز و جمله های زیبا اگه در مورد مطالب آموزشی مطلب خواستید به وبلاگ دخترم سر بزنید.
مامی کتی
20 آذر 91 10:36
سلام دوست عزیز کار من طراحی تقویم ، کلیپ و عکس های آتلیه ای برای فرزندان شما به مناسب ترین قیمته به من سر بزنید پشیمان نمی شوید www.taghvim2000.persianblog.ir جهت هرگونه اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید. هدیه وِیژه برای کسانی که زودتر سفارش دهند
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 7:48
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید