مهتاب مهتاب ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات پرنسس خوشگلم

تولدت مبارک

1392/1/18 17:56
5,536 بازدید
اشتراک گذاری

 نمیدونم چی شد که یهو اشتباهی این پست رو پاک کردم مرسی از نظرهایی که داده بودین

حیف شد ولی دوباره برات می نویسم عزیزدلم

تولدت مبارک........    دوسال ازباتوبودن ودرکنارتوبودن میگذره وچه لحظات شیرین وبه یادموندنی برای ما هدیه اوردی الهی قربونت برم عزیزمامان حالا نوبت ماست که هر کاری ازدستمون برمیاد برای تولد دخترمون انجام بدیم عشق قشنگ زندگیم من هر چه درتوانم بود و گذاشتم تا تولدت به بهترین نحو برگزار بشه  مهمونها که خیلی خوششون اومده بود امیدوارم توهم تو روزگاربزرگی از دیدنشون لذت ببری وروجک بوسماچماچ

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

فدای این ژستت بشم خجالتتشویق

 

قربون ذوق کردنت بره مامانخجالت

 

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید

 

 

 

 

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

این کارتی بود که برا مهمونها بردم

 

 

اینم تقویم وکارت تشکری بود که به مهمونها دادیم.......

 

 

 

وخوش امد گوییییییییی.......................

 

 

وریسه  تزیینی...

 تزیینات داخل خانهنگار    ..

 میز میوه

 

 

 میز غذا که دسرها{ژله پوست پرتقال و ژله طالبی و رنگین کمان و خرده شیشه و ژله آکواریوم }بود وغذا ها هم{ سالاد الویه و ناگت مرغ وزیتون و کیک مرغ }بود.

 

 

 

اینم کیک کفشدوزکی مهتاب جونم دست آقای قناد درد نکنه من که خیلی راضی بودم......

 

اینم دختر ناز و خوشگل مامان

 

اینم مهمون کوچولوها و کادوهاشون ...البته یادم رفت وقتی کادوها باز شد عکس بگیرم ولی برای اینکه یادت بمونه بعضی هاشو برات می گم

مادرجون و با با جون ٢٠٠تومن ودایی جونت هم ١٠٠تومن و مامان بزرگت هم یه انگشتر خوشگل و بابا هم سه تا النگو ومامان هم گوشواره  البته همه اینها قابل دختر گلم رو نداره.....

 

 

 

اینم از عکس موقع تولدت تا دوسالگیت البته یکم مختصرهخجالت

 

 

 

 نمای کلی تولد.....البته باکمی تغییر اخه هر چی با بادکنکها گل درست میکردم میترکید اون بادکنکهای نصفه نیمه به شکل گل بودنناراحتناراحت

 

 

 تزیین اپن

 

ببخشیدکه طولانی شداوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شهراد شیر کوچولو
1 مرداد 91 2:42
دخمل زیبا دوستت داریم
خرید اینترنتی محصولات پنبه ریز تخفیف و ارسال رایگان
1 مرداد 91 6:22
سلام. تولدت مبارک. من نماینده فروش پنبه ریز هستم. تولدش مبارک. برای استفاده از خرید اینترنتی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان (با پست) می توانید با کد معرف من : 0030151181 در سایت پنبه ریز ثبت نام کنید و خرید کنید و رایگان تحویل بگیرید. شما نیز می توانید بعد از مشتری پنبه ریز شدن در آینده نماینده فروش شوید!
مامان امیرمحمد
2 مرداد 91 10:47
مهتاب جون تولدت مبارک دختر قشنگم ...بوش چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی ... همه چی قشنگ وعالی بود . مامان و بابای مهتاب جون خدا قوت ...
سمیرا
3 مرداد 91 18:55
وااااااااااااااااااااااااای تولدت مبارک دخمل خوشگل چه مامان خوش سلیقه ای دستش درد نکنه
مامان آتین
16 مرداد 91 19:13
سلام عزیزم تولد این گل دخملی با تاخیر مبااااارک ایشالا 120 سالگیش بابت لینک هم ممنون عزیزم منم لینکتون کردم ببخشید دیر شد بوووس
سپیده
28 آذر 91 17:26
سلام مامان خانم. بسیار تولد خوبی و با سلیقه ای بود. مخصوصا ترکیب غذاها با هم. بنام خودتون و دختر گلتون ثبت شد. خوشحال می شم از ایده هاتون استفاده کنم http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان ترنم
27 خرداد 92 14:13
سلام، تولدش مبارك بوده باشد. كارتهاي دعوت و تشكر را كجا سفارش داديد.آخه من هم مي خواهم تولد كفشدوزكي بگيرم.ممنون
مامان امیرعلی جیگر
23 مهر 92 11:12
چرا من پست تولدتو ندیده بودم.خیلی قشنگ بود